tirsdag 12. juni 2012

Vil du være med? / Do you want to participate?

Jeg har deltatt i "Pay It Forward" og i forrige innlegg kan dere se den flotte løperen jeg fikk av Grethe. Nå er det min tur til å gi bort en hjemmelaget gave til 3 personer som ønsker å være med. Du melder deg på ved å kommentere på dette innlegget. Du må ha en blogg og være villig til å gjøre det samme for 3 personer når du har fått gaven fra meg. Innen 365 dager skal du ha mottatt den. Jeg krysser fingrene og håper noen er interessert :-)

I have participated in "Pay It Forward", and in my previous post you can see the beautiful table runner I received from Grethe. Now it's my turn to give away a handmade gift to 3 ladies who want to participate. You need a blog and give a comment on this post. You must be willing to do the same for 3 persons when you have received the gift from me. Within 365 days you'll receive it. I cross my fingers and hope someone is interested :-) I'll send international too.

Oddbjørg

Ingen kommentarer: